pátek 16. ledna 2015

My favorite things

Ahoj, rozhodla jsem se, že vám nafotím a napíši něco o mých oblíbených věcech. Jsou to moje momentálně nejoblíbenější věci takže se nedivte, že zde bude i něco pouze na zimu.
 Takže začneme hned věcí na zimu. Je to tahle moje oblíbená čepice.Někomu se nemusí líbit, ale mě přijde úžasná a navíc teplou čepici má v zimě rád snad každý ne?
 Dále tu máme eos balzám na rty, který znají asi všichni .

Sluchátka musím mít vždy u sebe, protože miluji hudbu.
 Oblíbila jsem si parfém Someday. Je to spíše letní vůně, ale to nevadí :D
Naprosto miluji tento hrneček, který je hrozně roztomilý. 
A poslední věc je starbucks. Ten zná opravdu každy takže myslím, že o něm nemusím ani nic psát.
Doufám, že se vám článek líbí.
Mějte se krásně :)
Btw who wants article in English?

Žádné komentáře:

Okomentovat